21. sep. 2009

Bade-engelen vår
Posted by Bassso at 05:16 AM on September 08, 2009
comments (2)
Tror dette er noe av det han elsker mest. Det begynner med litt 'bambi on ice'-fakter når han blir våt under beina. Men så snart han finner balansen, roer han seg helt og setter seg ned mens jeg våter ham ut. Og når han må ha shampoo pga at han er gørr skitten pga bæsj eller skit utenfra, ser det ut som han går inn i en 'hollywood-spa' transe. Han sitter helt stille og bare tar det inn..Digger å bli dullet med sånn Og han har ingen primadonna nykker på det området.
"sitat": *-Men når mamma tar meg ut av dusjen og tar en håndduk rundt meg, og bærer meg inn på stua hvor jeg får tørke på fanget hennes...o'la-la! Det er bare KONGE! Jeg elsker å ligge på fanget hennes inntullet i håndukken. Kan og har faktisk sovnet der hehe*.
På søndag var det nok en dusje seanse. Men istedet for stua, tok jeg han inn i senga for å slikke pappa våken. Endte opp med at vi lå der alle 3 og sovnet - alle 3 Basso var så rolig som en baby kan bli.

I skrivende stund ligger han på fanget mitt. Der var et mindre uhell i buret sist natt så det var dusjetid igjen. Det gikk bedre idag. Han sto rolig hele tiden og nå sover han på fanget mitt..spaserturen får bare vente litt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar